Restitutiebeleid

Restitutiebeleid

Als u de overeenkomst binnen 14 dagen herroept na ontvangst van uw bestelling en middels retourzending weer in ons bezit is, ontvangt u het aankoopbedrag van het betreffende product retour binnen 5 werkdagen.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval worden voor deze terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. 

Let op: in geval van credit card betaling is een retour boeking voor u vaak pas zichtbaar op uw credit card overzicht aan het einde van de maand/termijn. 

 

We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.



Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.



Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via support@topbite.nl. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Stuur het pakket via een koerierdienst en geef ons het trackingnummer. Standaardadres voor retourzendingen (indien bevestigd door de klantenservice na ontvangst van je aankoopbewijs):

Hendrikx's General Store, Meuleberg 23, 5954 AS, Beesel

Gratis telefonische ondersteuning: +31631597127

Ondersteuning per e-mail: support@topbite.nl



In het geval van het retourproces (indien van toepassing), retourneert de Verkoper onverwijld, en in elk geval niet later dan 10 werkdagen vanaf de dag waarop de Verkoper een restitutiepakket heeft ontvangen, alle betalingen die hij van de Consument heeft ontvangen, met uitzondering van de kosten voor het leveren van de goederen. Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je restitutie.

De betalingen die je hebt gedaan, exclusief de leveringskosten van de goederen zoals aangegeven in de algemene voorwaarden, worden onverwijld aan je geretourneerd, maar niet later dan binnen 10 werkdagen vanaf de dag dat we je retourpakket hebben ontvangen. De Verkoper zal voor de terugbetaling dezelfde betaalmethoden gebruiken die de Consument bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij de Consument instemt met een andere oplossing. In elk geval zijn er voor de consument geen kosten verbonden aan deze terugbetaling.





Klacht van de consument - Defect product

Als de goederen die je bij ons hebt gekocht defect blijken te zijn, heb je het recht om een klacht in te dienen.

Met betrekking tot het defect kunt u het volgende eisen:

-Vervanging van het artikel door een artikel dat vrij is van defecten,

-Herstel van het defect,

-prijsvermindering,

U kunt een klacht indienen binnen een jaar nadat u het defect hebt opgemerkt, maar de termijn voor het indienen van een klacht kan niet aflopen voordat de garantieperiode van het artikel is verstreken.

Je klacht wordt in behandeling genomen (beantwoord) binnen 30 dagen na de datum waarop we je klachtmelding hebben ontvangen.

Stuur je aankoop niet terug voordat je ons een e-mail hebt gestuurd over je klacht:

support@topbite.nl

Voor een snelle verwerking van je retourzending verzoeken we je het adres van de retourzending te bevestigen bij onze klantenservice op support@topbite.nl. Stuur het pakket daarna per koerier en geef ons het trackingnummer.

Standaardadres voor retourzendingen (indien bevestigd door de klantenservice na ontvangst van je aankoopbewijs): Hendrikx's General Store, Meuleberg 23, 5954 AS, Beesel

Ondersteuning per e-mail: support@topbite.nl

Gratis telefonische ondersteuning: +31631597127